uppkörning

Jag har jävligt ont i huvudet. Av någon dum anledning. Inte kul asså. Och igår var det val, röstade för första gången, spännande.

Hade färganalys i skolan idag, kul faktiskt. Och svenska. Dock bara halva lektionen vilket resulterade i att jag kom hem tidigare:D
Förra veckan skrev vi en analys på en film vi såg, Korpen flyger. Idag fick vi reda på betyget ; " wow. gratulerar, mvg, bäst i klassen!" fick jag:D Gaaanska nöjd. Inte haft svenska på 1,5 år och hade ju så himla lite förra året så man har ju varit lite " ur form" vad gäller skolan, så jag är riktigt nöjd med mvg och bäst i klassen kan jag ju säga:D haha!

Har även kört lite idag med Klas och vad jag förstod skulle han prata med Anki i morgon och boka mina provtider :) Så förhoppningsvis har jag snart teoriprov och uppkörning! Naaajs :) Tänker dock inte säga något till någon så;) hehe.

Nä, nu ska jag fixa lite och sen kolla runt lite. Tja.

// Marie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0