1-0.

Åh, 1-0 i matcher för Färjestad! SÅ JÄVLA GÖTT! vilken bra match det var också!:D Riktigt kul, hoppas på guld nu!:)

Idag är jag åter hemma å vilar upp mig. Fast blir te å göra lite skolarbeten. Läsa naturkunskap har jag gjort än så länge å ska snart börja med en uppsats! Hoppas det finns någon info om det jag vill skriva om nu bara.. annars vet ja inte va de blir:( Jobbigt jobbigt, men de löser sig nog!

Idag har jag haft turen att värken gått över te höger öra också, jippie! ..... Inte så kul. Så måste köra nässpray nu flera gånger om dan i en vecka. jag hatar nässpray. Hoppas det går bra ändå!

Nä, nu ska ja kolla runt lite innan ja börjar med uppsatsen! Så hejsan.

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0