Finns ingen sämre mataffär än netto.

Ja cyklade te domus för å handla förut, massa kött å grejjer! Å när ja betalat å skulle börja plocka ner allt ser ja att ja glömt ta en påse... å massa folk bakom mig i kön så kunde inte köpa en heller! Illa.. fick plocka ner allt i de små fryspåsarna, hhaha! inte så kul. Folk måste trott ja va jävligt snål som inte köpte en påse för 1 spänn, haha. usch, pinsamt.

Stod och tänkte på precis det när ja stod i kön att gud va jobbigt de vore om de hände! och självklart gjorde det de... Haha. Men men! Ja klara det ändå;)

Och jag måste även säga att Netto är den sämsta jävla affären som finns. Jag är inte mycket för lågprismataffärer över huvud taget ( ALDRIG handlat på Lidl t.ex ), vill ha kvalité och svensk mat! Köper aldrig utländskt kött heller. Men i alla fall, när man väl ska ha något på Netto, som man sett i reklambladet man får hem, så finns det ALDRIG det man vill ha. Jävlar va frustrerande! Kanske man sett något jättebilligt, svenskt, som man vill ha, så finns det ingen stanns!! Idag skulle jag köpt 5 varor på Netto som jag sett i bladet, EN fanns i butik. Riktigt illa! Så ja drog mig där ifrån. De förtjänar inte min närvaro i affären, haha!

Nog om mataffärer. Snart ska ja dra mig mot domushållet igen. Ska möta upp mamma från jobbet  så ska vi promenera lite! Måste köpa tändvätska också.. Tänkte grilla sen!:) Vitlöksmarinerad fläskfilé och klyftpotäter tänkte ja äta idag! Smarrigt. Hihi. Ha det bra!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0