Finns ingen som henne!

Jag kom av en slump in på någon skönhetsblogg som gärna delade med sig om att hon var Sveriges första skönhetsblogg m.m. Väl där inne såg jag att hon hade jääättemycket länkar till andra skönhetsbloggar, och tänkte gå igenom alla för att se ifall jag hittar någon ny favorit!

Men det är bara att konstatera. Det finns INGEN så bra som Linda Hallberg. Det gör bara inte det! Möjligtvis kan det kanske bero på att hon är professionel MUA och har då lite bättre förutsättnigar, men ändå. Flera av de i listan var också det men de var inte ens i närheten!

Känns som att många är rädda för färger med, men det är inte snyggt när man använder en jätteknallig färg men snålar med den så det bara ser konstigt och ofärdigt ut! Ska man ha så knalliga färger ska de också vara knalliga, hela vägen ut! Sådeså;)
Men det är ju skillnad på jätteknallig färger, och färger som är ljusare och mjukare om ni förstår vad jag menar, höhö.

Nej, men som sagt, Linda hallberg, oslagbar!

Men det finns ju fler. Eller rättare sagt 2 till, som jag också älskar! Småstadsprinsessan och Candis.
Ingen av dem är Make up-artister, men båda är intresserad av smink och skönhet, och båda två är också riktigt duktiga! De bästa om ni frågar mig, av de som inte är utbildade:) Men man KAN ju faktiskt inte jämföra en profesionell MUA med någon som bara är väldigt intresserad! Men som sagt, skitduktiga tjejer det dära!:) och med bra bloggar!
Dock så ser man inte så mycket smink hos candis längre, vilket är synd, men förut, då var det mycket och det var bra!=) Men blev ändå fast vid bloggen så läser den fortfarande!

Tråkigt men sant så får jag väl hela enkelt nöja mig med mina gamla vanliga skönhetsbloggar, haha. Men det är ju inte fy skam det heller!:) Kom på nu också att det finns en till skönhetsblogg jag gillar;) nathalie heter den tjejen!:) Lika gammal som mig och riktigt duktig!


http://candis.se/
http://www.smastadsprinsessan.se/
http://naatta.blogg.se/

Detta är deras bloggar! ( kan ju som sagt inte det där med länk direkt i bloggen.. haha! ). Men ni kan ju kopiera länken;) Kolla in deras bloggar om ni är intresserade av smink å så, ni lär inte bli missnöjda!:D

// Marie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0