hejsan

Har ju glömt å uppdatera med FÄRJESTAAAAD! fysatan så gött med ett sm-guld!! Skulle vare te torget i fredas, men ingen ville med, å kul å åka dit själv? nej. det gjrode jag ju 2009. Inte kul. fick dock reda på lite senare att mamma å pappa va där... inte kul! dom kunde väl frågat mig? men icke.. Men men. Kommer fler gånger!

Igår jobba ja. 10 timmar. Va helt slut! När ja kom hem drog vi ut te johan å satt där å hade trevligt. Idag har ja jobbat igen å när ja kom hem drog vi igång grillen! mumsigt! Nu ska ja dra mig mot duschen å sen dra bort till Dennis mamma! Hadet!

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah eller hur? Jag älskar dem. Däremot sa min sambo att jag såg kortare ut, känns sådär haha. Med tanke på att jag är 173 cm. Men med klackar blir man ju typ 5cm längre, så han är väl bara ovan haha.



Puss

2011-04-23 @ 12:25:29
URL: http://pippawikman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0