helgen börjar med tävling!

Är det bara jag eller är det störande när man inte får svar på sms? Riktigt irriterade, särskilt när man BEHÖVER svar... störande störande.

Men nu är det helg!! Det är inte störande iaf! Ledig i helgen med, så otroligt gött! Slutade tidigt idag med och när ja kom hem hade Linda lagt ut en ny palett-tävling på bloggen!=) Otroligt fin palett som jag verkligen vill ha! Så jag är självklart med och tävlar:) Finns det något bättre sätt att börja helgen på än med en kul tävling? Tror inte det!:D

Ikväll ska ja hjälpa till att flytta... Snark, gå upp å ner i massa trappor, jöbbit! Men bra motion;) haha, kan man äta nö gött sen med bra samvete:D haha!

Talang börjar ju ikväll med! Hoppas verkligen inte att jag missar det, för det vill jag se! men nu ska ja glassa lite så ha de gött!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0