mina älsklingar

Nu har ja fotat! Ser inte klokt ut, haha, paletterna är alldeles dretiga:( måste torka av dom sen! men ni får bilderna ändå:D

Hela högen! 2,9 kg vägde det, haha!

2 små skuggpaletter:) Den vänstra kosta bar 99 spänn! skrev nog om det i ett inlägg när ja köpte den;) hehe. å den andra har ja vunnit:) Dock används inte den högra så flitigt... =/ Vet inte riktigt varför, men men!

66 lip coulour palette från eleven och contour & blush palett! Fick den högra i onsdags så har inte hunnit testa eftersom ja vare sjuk! men läppstiftpaletten är grym!

88-paletten ultra shimmer och 88-paletten neutral.

88-paletten matte och 88-paletten metal mania.

å så sist ( men störst ) den första 120-paletten!


Som ni ser så har ja ju ett par paletter, men det finns fler... i 88-palettserien har jag alla, men i 120-serien saknas 3 st! Som tur är är det bara 2 av dom som ja vill ha:) å så en 180-palett! så 3 paletter till önskas, sen är ja nöjd :) ( för ett tag i alla fall, haha! )

Usch, man mår ju nästan dåligt när man ser detta! guud så mycket pengar.. haha! Eller ja, egentligen inte så mycket när ja tänker efter. Strax under 2000, så inte så jävla dyrt för så mycket! Eller hur? Kunde ju vare betydligt värre! Men jag älskar mina paletter, så de var värda varenda krona! De är ju fina bara å titta på också så=) Lite deprimerad bara att allt står i en hög på skrivbordet.. hade velat ha ett sminkrum, eller i alla fall ett sminkbord! men det får bli när det finns mer plats=)

Känns som att allt kommer komma mer till användning då, när man SER allt så man verkligen ser va som finns å välja på!=) Som när ja fixa mitt "smycketsskåp". Sen jag skaffa det och hängde in alla örhängen så använder jag olika typ varje dag i stället för å använda de som ligger framme hela tiden! Helt fantastiskt=)

Nej, nu känns detta som ett ganska ytligt inlägg, så ja ger mig:) hejs! trevlig helg!

// Marie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0