myspåsk

Jag borde faktiskt sova nu. Klockan slog precis tolv och jag börjar jobba om 11 timmar! Inom den tiden ska jag hunnit sova, vakna och göra mig iordning. Suck... Är inte sugen på jobb, men vet att det blir bra när ja väl är där! Det brukar det bli i alla fall:) Och i morgon jobbar många roliga personer, så ja ska inte klaga:D

Har träffa hela min familj idag med! Första gången sen i julas som alla är samlade! Så mysigt så:) Ja å syrran kollade runt efter resor. Är så sugen på å dra till något varmt land!!! Vore jävlit gött. Får väl se va de blir. Blir det inte under våren blire de väl till hösten troligtvis=) Hoppas i alla fall!

Känner mig äckligt mätt också, konstigt ändå. Har inte ätit så himla mycket! Inte mycket godis iaf, å inte så mycket mat.. Men man kanske blivit känsligare för godis å sötsaker å så nu när man är äldre? haha, vad vet jag. Skönt i alla fall.

Imöra ska ja ta mig en hamburgare på donken, sen äre slut på det! Fram till sommaren i alla fall;) Haha. Ska vara lite nyttig har ja tänkt mig. Får väl se hur de går;)

Nej, nu ska ja dra å sova tror ja! Natti natti på er:) Sov så gott!

// Marie.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Sverige blir kanske snart varmt :D

2011-04-24 @ 01:35:14
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0