nya paletter

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Sitter här själv å lyssnar på musik och är sugen på att hitta på något! Beställde två nya paletter från kosmetikan i måndags, men de har dock inte kommit än. Hade verkligen hoppats få dem innan helgen så jag kunde testa och leka lite när jag för en gångs skull inte jobbar! Men så blev det tyvär inte.. Fick mail om att de var ledsna för förseningen, så får väl godta det, även fast jag väldigt gärna velat haft de! Men kommer väl på måndag förhoppningsvis:)

Känner mig för övrigt helt mör i kroppen efter att ha hjälpt till med flytt hela kvällen igår samt 5 timmar idag! Upp och ner hela tiden med massa tunga saker! Inte så kul:) Men bra motion! haha;) Hade tänkt att inte resa rava från soffan på resten av kvällen och det har ju gått bra:D sitter så bra här så! haha:D



En av paletterna! En rougepalett med färger för både shading, highlighting samt "vanlig" rouge att ge färg till kinderna med!!
Har velat ha denna lääänge och tog mig i kragen å beställde nu :) Ska bli riktigt kul att testa sen! Känner att den ljusrosa kommer bli en stor favorit=)


Å så denna goding då! Den sista 88-paletten. Metal mania. Bara den som saknades, nu har jag hela serien!:) Dock verkar det som om det är på g en ny.. såg på en utländsk sida är de säljer paletter att det kommit en ny in där! "ååhnej, då måste jag ju köpa den med:(". haha!;) Nej men alltid kul med nya paletter=)
Vet ju att dess systrar är svinbra så denna lär väl vara likadan!:D SKa bli kuuul å leka sen!



Slänger väl upp en bild på mig med då när jag ändå är igång!:) ( och när jag för en gångs skull är något så när fotogenisk! )

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0