schleten

Åh, ja är så schleten. Tänkte ju börja med uppsatsen, men tror ja ska sova lite först! Eller ja, jag har faktiskt börjat lite smått:) Men har senaste 1,5 timmen suttit och letat fakta! Och jag måste säga, det är faktiskt kul att göra det när det är någon intressant det handlar om! Så tror inte detta kommer bli jobbigt, men ska bara få tummen ur rava å börja skriva! Har i alla fall hittat ett par sidor nu jag ska använda som källa, så bara å välja ut info nu!:) Får nog bli lite senare eller i morgon=)

Det är ju inte direkt kul å veta att man måste göra skolarbete när man är sjuk.. Blir så jäävla trött av å sitta vid datorn, å får ont i huvet. Å när ja ska läsa naturkunskap blir det samma sak där:( Men som tur är är jag på bättringsvägen idag!! Så i morgon orkar jag nog mer! De senaste dagarna har jag ju bara velat ligga i soffan å kolla tv å sova. Man blir så jävla slapp! Men jaja, hoppas ja är frisk snart=)

Ikväll är det hockey med!! Hoppas på ytterligare en vinst! Vore göööttt:) Men jag är lite i valet och kvalet om ja ska åka å kolla på dansen eller inte.... Förra veckan skulle vi ju få jääättemycket nytt, men det var flera stycken borta så fick inget nytt..SÅ känns som at det kommer idag! Och med tanke på att det inte är så lätta grejjer vi håller på med, så hade det varit kul att i alla fall SE de nya stegen, även fast jag inte är med själv.. .Men vi får se, ska fundera lite till! Vill ju inte missa hockeyn heller. Hmm.. svårt val!

Nä, nu ska ja nog vila lite:) natti!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0