sjukling + helt otroligt!

Ja, ingen bra stark på veckan. Kännt mig dålig sen igår kväll å imorse gick ja te skolsköterskan å tog tempen. 38.2 grader! Hon tyckte jag var tapper som åkte te skolan när jag mådde dåligt bara för å träffa min grupp vi gör grupparbetet med, men sa åt mig att jag ska åka hem och lägga mig! Så ja, var i skolan i en halvtimme ungefär, ganska värt! Men men:) Nu ska jag ligga i soffan resten av dagen! Hoppas ja är bättre i morgon i alla fall.



Eleven har fått in en ny lipplumper också som jag är sugen på att testa! Det är som ett läppbalsam med skimmer i och jag har sett före och efterbilder och det ser jävligt bra ut!! och endast 35 kr?! Helt otroligt! Ska nog lägga en beställning snart!=)

Väntar för övrigt fortfarande på mitt paket från kosmetikan... :( Hoppas det kommer idag så ja kan sysselsätta mig nu när ja är sjuk!:)

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hej Marie!

Köp INTE den, den e helt värdelös! jag har provat en hel del lip plumpers, men denna visade inget och sveeed alltså! De har lagt i chili i den så det ska svida till ordentligt, men fylligare läppar fick man inte, det kan jag lova!

Däremot läste jag en recension av dig på en lipplumper från too faced. Lip Injection. Var den så bra som du skrev? Jag har som sagt provat en del, men inte riktigt hittat någon som faktiskt håller vad den lovar.

Om du har lust/tid skulle jag bli väldigt tacksam om du ville bara skriva en kort rad på min mail om den var bra, för jag skulle gärna vilja prova den, men vill inte bli besviken igen!

Btw jag köpte Lip Venom från märket DuWop häromdagen. De sade på Kicks att den skulle vara bra. Icke. Bara så du vet, hihi = )

Från Lollo - en brud som oxå vill ha stora läppar!

2011-04-15 @ 22:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0