soligt!

God morgon!
Är imponerad över mig själv hur snabbt ja kan göra mig iordning på möran! gick upp halv 10, färdigsminkad å allt å sitter nu här;) bra va? Dock vart det inget avancerat smink, men ändå... ska ögonskuggor å tjosanhejsan med tar det betydligt längre tid! haha, men inte så stor idé med det när man ska jobba heeela dagen:) Man ser ut som ett monster efteråt. Inte kul.

Solen lyser idag igen och kan man bli annat än glad? Så hiiiimla skönt!:D Å om en vecka är det 1 maj, helt otroligt! Snart sommmmar!=) Längtar som satan. Men kanska dags å planera och boka in sommarplanerna snart? Ja, jag tror det. Annars blir det som vanligt, man kommer ingen vart. Usch va tråkigt!

Nä, nu ska jag ta mig och äta frukost och om en liten stund bege mig. Ha det gött i värmen! Hejsan

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter härligt:D!

2011-04-24 @ 14:10:52
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0