artikel i karlstadstidningen!

Det finns en tandläkare ja verkligen inte tycker om. Hårdhänt så inihelvete! Och trycker in fingret i käften å frågar om det gör ont, så säger man ja, så gör hon det igen! Jävla idiot.. Fatta hon inte att de gjorde ont när ögonen var alldeles blöta av tårar? Idiotjävel.. Precis så gjorde hon en annan gång också!! Gillar INTE henne. Som tur va va de inte hon som hjälpte mig idag, utan hon bara kolla lite... men ändå.

I alla fall så va mina tänder jättefina och friska och hade inget hål, som var anledningen till att ja va där. Trodde ja hade de.. men icke! Skönt det i alla fall.

Nu ska ja ligga i soffan resten av kvällen å kolla på Livet enligt rosa:) kul de!

Förresten!! KOLLA BILDEN, HAHAHAH!


Ja å emma blev intervjuade på stan förra veckan! haha, tror ja skrev om det i bloggen. Fick i alla fall tidningen hemskickad idag, vi är till å med med på förstasidan! HAHAH. Rulit. Dock så skriver ju journalister, som alla vet, lite va dom själva vill!! Stod flera saker som jag inte ens sagt, eller som hon omformulerat så det låter konstigt. Typ att ja redan vet att ja ska jobba, å sen lite längre ner står det att jag har sökt andra jobb också, som inte varit annonserade om!! " i år har ja sökt jobb på ställen som inte ens annonserat att de behöver folk, men jag måste ju försöka" !!! varför skulle ja söka andra jobb, när hon redan skreve att ja ska jobba på donken! jag sa att jag gjorde det ANDRA år men att I ÅR så har jag redan jobb och har inte sökt något! Irriterande iaf.. .Haha, hoppas inte så många läser tidningen bara!

Btw, citaten ovanför den gula rutan är av mig;) HAHA. Minns inte att ja sa de heller. Men men! Så äre. alla vet ju hur journalister är, eller hur?;)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0