vårglad

Va glad man blir av våren! Så otroligt hääärligt=) Å skönt å komma tebaka te skolan idag, har saknat dom<3 Hade prov i naturkunskap, inte lika kul men hoppas på det bästa!

Vi tog 4-tåget hem så kom te Säffle strax innan 5, så ja å emma bestämde oss för å åka å köpa glass! Va sugen på mjukglass så tänkte kolla ifall sibylla fått in det, men icke:( Så det fick bli vanlig glass! Ja testa den nya daim med päronsmak å den va fan god:D Hehe.. Satt på en bänk i solen å mumsa i oss det. Vårens första glass ute, hääärligt!  Otroligt sugen på å dra igång grillen nu nån dag med, fyfan va mysigt:)

Hade det inte vare för all äcklig fågelskit på balkongen hade ja gått ut å satt mig där nu. Ska städa där någon dag så den blir fin igen! Härligt=)

Nu håller ja på å tvättar å ska om en stund ge mig ut på en promenad i solen med emma=) Ska bli skönt! Har inte vare ute å gått på läääänge. Inge kul på vintern ju, men när våren kommer blir man alltid så himla sugen! Å det är så skönt med att jag för första gången har en kompis som bor i Säffle som jag UMGÅS med, så ja slipper va själv hela tiden! Underbart<3 Hihi.

Näe, nu ska ja läsa nya numret av cosmopolitan som kom å brevlådan idag! Ha det så gött i vårvärmen!=) hejs!

// Marie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0