återbesök på sjukhuset

Grinade i morse utav min förfärliga ryggont, och febern hade inte sjunkit heller:( igår kväll hade den sjunkit jättemycket och jag trodde verkligen det var på väg åt rätt håll, äntligen, efter nästan 2 veckor. Men icke! I morse var den lika hög igen. Så mamma ringde sjukhuset så fick ja åka in igen. Var där i nästan 1,5 timme! Tyckte faktiskt synd om mamma som fick sitta å vänta i väntrummet.. Inge vidare det!

Gjorde i alla fall massa prover, bland annat sånt där äckligt blodprov där dom kör ner en stor nål i armen och blodet bara forsar ut i rör.. fyfan. Inte trevligt att se på kan jag säga!

I alla fall så slutade det med att jag fick byta medicin, från pencillin till antibiotika, så nu fan ska ja bli frisk! Ska äta detta i 10 dagar nu, så sen hoppas jag att jag är frisk=) Vore ju inhgen öjdare att börja skolstarten med att sjukanmäla sig direkt...

Jaja, nu ska ja sova lite. Är riktigt trött! Ha de.

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0