FU

Har rensat lite kontakter på facebook idag, så 30 pers är nu borta ur mitt liv. dock var de ju bara personer jag inte kände å som ja inte har en aning om hur ja fått som vän, men ändå;) skönt med lite rens. borde egentligen ta bort lite mer, så får se om ja gört nån dag.

Är jävligt förbannad ikväll också, av olika anledningar. En stor bidragande faktor till mitt humör är min jävla förkylning, eller vad det nu är. febern vill ju aldrig försvinna. 38,8 hade jag nu. Lutar mot att vara hemma i morgon med.. HELVETE. vill ju inte det! så himla typiskt att bli sjuk DENNA veckan, bara för ja ska jobba 31 timmar... Hoppas så innerligt att jag kan jobba lördag-söndag i alla fall, så jag "bara" gått miste om 14 timmars arbete. Vill ju ha varenda timme jag kan få nu på slutet av sommaren, för sen börjar skolan igen å då blire inte myucket jobb! och jag flyttar ju snart så blir ju te å köpa lite nya grejer, å de blir ju inte lätt utan cash.. har ju visserligen föräldrar, men vill ju köpa lite själv också! och nytt smink å grejer! de är fan inte lätt... tur att de blir mycket å göra i december igen så man kan jobba mycket då! förhoppningsvis. gjorde det i vintras iaf, så hoppas på det i år igen!

nä nu ska ja tjura lite och hoppas på ett mirakel under natten! hej me sig

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0