grinigt

Jag passar inte riktigt med att va sjuk, det är int jag liksom. Det är ju så jävla tråkigt. Orkar inte göra nånting å förbannad blir jag med. Jag hade ju verkligen "sett fram emot" denna veckan. En kosingvecka liksom, så blir ja sjuk.. fyfan va livet är orättvist ibland. Tur jag jobbade mycket i juli i alla fall så jag får en smaskig lön denna månad. Men vad gör det i september då? Då har jag ju inte en spänn... jävlar va grinig ja är, och inte en människa att tjöta med på internet heller som kan muntra upp mig. Fyfan.

Nu hoppas jag nästan detta håller i sig skitlänge så ja te slut kan få dra te sjukhuset å få medicin eller nö. Vore ju inga fel så att säga. Och nu har jag redan missat all lön så vad spelar det för roll? Jävla  helvete.

Men samtidigt, hade ju tänkt fråga om praktikplatser nästa vecka... Ringa kan ja ju alltid göra, men sen åka å träffa dom känns ju inte lika lockande om ja ska må såhär! jävlar va allt krånglar hela tin. Gött vore de å hoppa av hela frisörskiten å bara plugga vanliga ämnen....

Nä, ja har mycket mer att gnälla över men det gör jag icke här! så hej då..

// Marie.


Kommentarer
Postat av: lovisa

allt BRA idag?:)

jag har nu publicerat vinnaren av en valfri vara, kika om du vann:)

2011-08-08 @ 16:07:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0