Fina fransar

Finally klar med dessa papper från jobbet. Fick igår höra " kom imorgon så gör vi frågorna", typ! Är ju en del papper å har ju vare upptagen idag.. Men de gick att bra, blev en del diskussion å så i stället;) Å nu är dom klara! Göttit. Funderar bara på om ja ska göra uppgiften vi fick i stilanalysen, eller om ja ska ta den imöra... Lutar mot imöra, för är jävligt seg nu! Men när den är klar, DÅ är allt arbete klart! Jisses, har väl inte haft så här mycket på en å samma gång på flera år?! ( man blir seg av å börja om en klass då man inte har så mö lektioner;).

Va ju i alla fall på susie picant förut! Mycket trevligt. Nu har jag fina, svarta, böjda fransar och nyplockade färgade bryn! Niiice. Jag hatar ju å ligga å blunda när jag måste, så trodde jag skulle bli galen och frustrerad, men jag klara mig rätt bra! Hihi.

Va in på Duvan innan också å din sko.. Såg reaborden "final sale" vilket slutade med ett par skosingar med hem:D 99 spänn, som hittat! Hihi.

Nu är jag trött som fan å ska fortsätta glassa. tja!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0