fossingmassage

Sitter å tittar på Efterlyst och blir smått ledsen. En gubbe som blev misshandlad av ett gäng i sitt eget hem, när hans fru såg! Hon va tvungen å öppna ett kassaskåp och varje gång hon misslyckades slog dom bara gubben mer och mer.. FYfan va hemskt! Så himla söt va han också, usch!! Vilka jävla idioter det finns!

Idag har jag i alla fall haft praktik :) Roligt! Moster BM va där  å fick klipp+sling av mig! Gött för henne;) Imöra äre min tur! Inte klippning då,men färgning:) Eller ja, förmodligen blire bara utväxten+nyansering, men man vet aldrig med mig!;) haha!Får se va de blir.

Trött som helvete i fötterna med, som vanligt. Borde köpa ett par skor att ha i salongen! Men vet icke vad...Har ju tänkt å inte köpa så mö denna månad så jag för en gångs skull kan ha lite pengar kvar! haha, har ju senaste månaderna bara handlat å handlat å handlat... Finns ju visserligen en del grejjer jag vill ha fortfarande ( har en lista med saker jag vill ha, skönhetsprodukter alltså, som jag stryker ett streck över sakerna jag väl köpt!;) ) haha! Uppdaterar den lite då och då och just nu har jag 11 grejjer på den listan jag suktar efter! Och 3 stycken strykna, haha xDIlla...

Om jag fått pengarna jag skulle fått för 2 vecker sen när jag klippte Dennis familj hade jag kunnat köpa ialla fall 2 saker till och bockat av! Men icke...

För övrigt fick jag reda på en otroligt tråkigt sak idag, men men. Sånt är livet!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0