snark

Jag är så trött. Vill bara sova! Inte så himla roligt å gå upp 05.15 i morse kan jag ju säga.. Får väl glädjas åt att jag får sova ända te 8 imöra!;) haha..

Hade redovisning på En midsommarnattsdröm idag! 6 st i gruppen, varav vi var 3 st där... DÅLIG STIL. Särskilt med tanke på att jag VET att de hade kunnat vara där, bara att de sket i det.. Jag, emma å miranda va där iaf så stort jävla plus te oss. Vi är ordentliga vi, å gött att vi får bättre betyg och att de andra får dåligt!:):):) Hihihi.. Men ärligt talat så skiter jag fullständigt i hur det går för dom i skolan så;) Lite synd när det drabbar en själv bara! Men men.

Sitter å funderar på å baka kladdkaka... va säger ni? vore väl nö de! Va sugen på det igår med... Hmm, kanske kanske;) Dumt å va onyttig på en måndag dock=/ men vi får se!;)

Nu ska ja snart se på film så hejsan!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0