sportlöv

Nu är det lov! Så gottit:) När ja skulle kliva av tåget i morse såg jag sms om att helene var sjuk! Vilket innebar att hennes lektion var inställd, vilket också innebär bild sen hem!! Så ja satt å rita en timme å sen fick jag lov:D wiie!

Hade ju iofs klipptid 10.15 så blev kvar en stund till, men ändå:) Och på tal om klipptid, nu har jag kort hår! Känns ganska gött faktiskt :) Ena sidan är skiiitsnygg, å andra sidan är mindre snygg, men tillsammans ser det jättebra ut:) Får väl se hur länge jag gillar det och innan jag ångrar mig! Haha;)

När vi åkte förbi donken satt ja å kolla ut genom fönstret å de va helvetes mycket bilar! Såg mammas bil bland dom:D haha! Så gick te domus å gick runt å handla med mamma:) Och nu har ja precis komme hem!=) Tänkte laga lite krubb nu, å ikväll blire tacos, fast på Maries vis;) Dvs. svingott! Hejs

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0