tävling!

Nu var det ett tag sen Linda hade en tävling på sin blogg, men nu är hon igång igen! Självklart har jag vare inne å läsa bloggen flera gånger om dagen ändå, men nu känns det lite extra kul med en tävling!=) Denna gången kan man vinna ett set från Macadamia natural oil!! Hårvårdsprodukter för den som inte vet=)

Jag har ju de senaste åren enbart använt produkter från frisör, men har hört så otroligt mycket bra om detta så vore roligt att få testa! Är just nu i behov av balsam!! Så vore kul om man vann!! Jag tänker i alla fall tävla, gör det du med? :)

Smastadsprinsessan.se   ! ( Länk finns i högerspalten, eftersom jag inte kan länka här ifrån! haha )

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0