ut å eta

Fan va ja börjar störa mig på att folk verkligen hela tiden skriver om att dom ska ut å supa. Samma uppdateringar varje helg! " nu kör vi igen:D" eller "på´t igen!". ( t.ex) å så ibland kommer " å va duktig jag är som är nykter idag:):):)" Inte en jävel bryr sig! Förmodligen tycker dom att dom är så coola som skriver så, men de lite äldre tycker bara det är pinsamt. Hihi.

Skit samma! Igår jobba jag förresten. 17-00! Riiiktigt najs! Kul när man jobbar med bra folk!=) Å när vi inte är så många! 4 st va vi, görnajs:D Hihi!

Idag fyller Helene år så blir te å ut å äta sen. Trevligt. Dock kan jag ju inte påstå att Bella Rosa är så mycket att hurra för, men ändå! Trevligt iaf.

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0