utebliven palett?

Nu under kvällen har jag agerat frisör och gjort 4 klippningar! På 2 timmar!! Helt okej om man får säga så!:) Nu tänkte jag bara slappa men så bestämde vi att ja ska te jobbet imöra när ja kommer hem från Suzie Picant, för att göra en grej;P Vet inte riktigt vad det heter, men ska svara på lite frågor så ja blir verifierad i kassan xD Så istället för å glassa ikväll blire te å läsa igenom alla papper! Inte så kul... Men men!

Börjar bli riktigt less på min beställning med.. Beställde ju ytterligare en 88-palett i TORSDAGS och fortfarande inte fått den... Skrev och frågade förut vad som hänt men fick som svar att de inte kan påverka leveransen mer när de skickat iväg varan.. Hoppas den kommer imöra iaf!
Såg även av Linda att eleven nu fått in den nya 120-paletten! Kul, men kosmetikan har ju haft den ett tag redan:) Så "helt sprillans ny" som hon skrev, är den ju inte:) Inte för mig iaf, som sett den innan! Haha:)

Nej ni, nu blire te å kika på några bloggar å sen läsa lite papper;) så tjenixen!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0