bowlingkväll

Tjeeenare mannen!;)

Den där bilden jag prata om i morse blev det inte mycket med! Va ju personalfest igår och idag ( vainte med igår ) och hade egentligen inte tänkt va med idag heller eftersom jag jobbar imöra! Men så tjöta ja å Emira lite om det förut å bestämde oss för å va med ändå!;) Så jag sluta klockan 19, hem fort som fan å duscha, sminka om mig och göra mig iordning å sen gå te bowlinghallen! va där exakt! ;) bra gjort tycker jag;) hehe!

Blev bowling i 2 timmar i alla fall och för första gången på fler ÅR va ja inte sist! Första serien kom ja 2a och andra å tredje ledde jag stort;) Sen kom Yasar den jäveln ifatt på nåt konstigt vis! Slutade iaf att vi kom på samma poäng... men FAN va bra jag va idag! haha:D Och witthaya började svindåligt men kom igen och vann hela skiten! haha! Som det kan gå... Men jag är iaf nöjd med min insats;)

Nu skulle de andra te Emil för å sen dra te Harrys men jag å några te kände inte för det så vi gick hem:) Ska ju som sagt upp i morgon! Men annars hade det vare kul:) Får bli en annan gång;)

Nu ska ja ta det lugnt ett tag sen blire sängen!:) PUSS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0