colltjej_92

Tjenixen!

Testade mina nya penslar som jag visade i föregående inlägget idag! Och jisses, bra penslar detta! Jättemjuka å goa för ansiktet och ögonskuggspenslarna tog fram pigmenten riktigt bra! Är helnöjd!=) Riktigt bra köp må jag säga! Hihi:)



Va te skolan å träffade gruppmedlemmarna förut å gjorde klart arbetet:) Så imöra är jag ledig å ska te skolan på fredag å sätta ihop allt! Ska bli så skööönt när denna kursen är över! Inte särskilt kul må jag säga:) Hehe.. Bara hemtentan kvar! + uppgiften vi fick i stilanalysen som hör te detta... men de går väl bra förhoppningsvis!:)

Ja å emmy kände inte för å käka i skolan idag så drog ner te stan för å äta nåt. Angelica följde med också, mycket trevligt:) Efter mycket tjöt slutade det med burger king! HAHA, kul, med tanke på att jag jobbar på donken! haha;) Nej men har aldrig åte på burger king så kände att ja ville testa... Eller ja, en gång, å då va det äckligt, men tog kyckling nu å det va ju gött så...;)

Sen kom Amanda också å vi gick runt å kika lite på stan! Va in på lagerhaus bland annat där jag köpte ett par snygga brillor!;) Haha! Kommer glänsa te våren!
Slutade med en lång fika på espresso house också;)Slutade vid 12 typ men hemma halv 6! haha;) men det var gött, alltid kul å umgås med kompisar:)


Å idag kom emma hem från gran canaria också, äntligen! haha, saknat henne lite faktiskt;) får se ifall det blir iväg å simma en sväng imöra, vore gött faktiskt;)



Haha, är hon cool eller vad?!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0