en vecka kvar av kos!

Åh, en vecka kvar på KOS, sen är det slut! Ska bli så jääävla gött. Redovisning av grupparbetet på tisdag och min grupp är först ut! wihoo:D Efter oss är mirres grupp och det vill man ju se, och sist är emmas grupp, så där emelllan kan man ju sooova!;) haha! nejdå...

Denna veckan har gått ooootroligt fort måste jag säga! HIMLA GÖTT. Men ska ju jobba hela helgen så blir ju inte ledig ändå, men men=) Cash är ju naajs;)

Ikväll blire let´s dance och tacos:) SKa bli göttit, höhö.

Måste också säga att jag har nog den bästa mamman man kan ha! Hon berättade igår att hon tänkte städa hos oss idag när ingen är hemma, haha. Hade tänkt göra det som en överraskning först men hon berätta:) Så hon börja halv 8 imorse, efter hon kört mig till bussen! När jag kom hem vid halv 4 var det skinande rent=) Och köpt ny dörrmatta och badrumsmatta hade hon gjort med! Och en godisskål stod på bordet, haha:D vi har pratat om godis i skolan så de va lite gött;) Men nu är ja inte sugen på mer.... Ändå har ja inte åte så möe! Bra det:D

Lite annat smått å gott låg i kylen med, massa mat å så=) Så himla go! Det var välbehövligt iaf=) Mamma<3.

Nu ska ja kika på lite grejjer å drömma att jag var miljonär så ja kunde köpa ALLT=) hehe! hejdå:)

//Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0