ensamt

Hallå där.

Nu har ja inte skreve på några dagar. Illa. Men har inte örka. Jobbat igår och idag också!

Nyårsafton var mycket trevlig i alla fall:)  känns underligt med nytt år nu! Tiden går så himla snabbt.. Och det känns så ensamt at inte Sanne är här. De senaste 4 åren har hon ju varit här första veckan i januari, men inte i år... Känns så jävla tomt! Saknar henne verkligen :(

Jobbet idag gick väl sådär. Efter 1,5 timme fick jag hostattack ( förstår inte vad som hänt nu för tiden? ) och jag kunde inte fortsätta riktigt. Mitt under en beställning! SÅ när jag gav växeln vände jag bort huvudet å trodde jag skulle dö. Började plocka ihop maten men klara inte så gick ut å hosta. Så kom Therese å fråga hur det var med mig och sa att jag kunde sätta mig en stund. Så ja gick å drack massa vatten å tog det lugnt så blev jag bra sen.

Dock kändes det inte så säkert att stå i kassan med tanke på hur jävla möe folk det var. ( Som i torsdas, tog aldrig slut ). Så jag vek happy meal-kartonger, gjorde dricka, diskade, fyllde upp å gjorde välbehövliga saker som ingen annan hade tid med! Va skönt faktiskt=) Gött å slippa prata.

Blev glad i alla fall över att mina arbetskamrater var så goa å undrade hur det gick med mig å så! :) Alltid trevligt med omtanke ju!

Imöra ska jag jobba igen. Hoppas det går bättre då=)

Nu ska ja fortsätta skriva med Emma å kolla runt lite;) Tjenixen.

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Saknar dig med! Känns jätteknepigt att vara norr om Söderhamn när jag egentligen borde vara Söder om. :( Saknar dig massor gumman. Hoppas du har det bra<3

2011-01-05 @ 11:04:41
URL: http://ejefalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0