idioti

En ganska bra start på veckan må jag säga. 3 timmar rolig skola=) Förstår dock inte de människor ( gaaaanska många i min klass) som skiter i å gå te skolan för att det inte är en hel dag. Varför? Så himla dåligt, särskilt med tanke på att idag var vi ju i salongen. Om man skiter i å gå å ha salongsarbete bara för det inte är en hel dag är man dum i huvudet tycker jag. Ena gruppen hade dessutom prov, och den andra började på nytt klippmoment. Man är störd i huvdet om man skiter i det tycker jag.

Men det är ju vissa som inte kom för de var hemma å höll på med uppsatsen som vi fick i TISDAS som ska va klar i möra... Men är man så jävla dum så man sparar allt till sist så får man ju skylla sig själv, men fortfarande dåligt å stanna hemma pga det.

Men skit samma! Fick i alla fall min beställning från eleven idag:) Naajs. Ska bli kul å testa de nya sakerna!!
Ett penselset bland annat, ska bli spännande!=) hehe

Nu ska jag snart laga krubb så tjenixen!

//Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0