idiotjävlar

Sämsta man kan göra när man håller på å säljer saker inför typ klassresor å så är ju å beställa från ett företag där man inte kan skicka tebaka skiten! Särskilt när det handlar om 62 jävla påsar. SÅ OTROLIGT DUMT.
Själv beställde man ju broschyrer från kakservice, där man säljer å sen skickar tillbaka det som inte är sålt, MYCKET bättre. I stället för å pröjsa allt själv. Men icke! Trots att vi prata möe om det var det " men vi tar twix å snickers nu, det är lättsålt". Var några som bestämde det helt själva och sket i att flera stycken hellre tog kakservice.

Men det jag är mest arg på är att jag idag fick mail på facebook " en sista påminelse om att pengarna ska in i morgon, annars får ni åka hem te mig eller sätta in på mitt konto". WHAT?!??! Har inte ens fått en första jävla påminelse!!!!!! Så jävla dåligt. Hade man vetat det hade man ju för fan ut å sålt i fredas ändå, även fast ja mådde dåligt!

Å så sa emma att de skickat mail förra veckan, men inte te mig, och sen frågat i skolan " säljer marie godis?". MEN FÖR I HELVETE!!! Var ju för fan jag som började tjöta om å sälja godis ( fast från det 1000 ggr bättre företaget då ). Till å med pratat en hel del om det med de som har hand om det denna gången. Var till och med en av få som va på skolan å hämta godiset samma dag som det kom. ÄR MAN HELT JÄVLA BORTA DÅ OM MAN INTE VET IFALL JAG SÄLJER ELLER INTE?!?!

De skrev ju till å med upp en lista på vilja som säljer å inte ( 7 st som inte säljer... ) så dom kunde väl tittat på den innan de skickar ut mail???? Eller i alla fall skickat ett nytt mail te mig när de fått reda på att jag säljer!! MEN ICKE!!!!!!!

Är så jävla trött på vissa människor nu. SNÄLLA, LÅT EMMY HA HAND OM DETTA NÄSTA GÅNG!!! HON har i alla fall koll...

Får väl avrunda lite lent då.. Jag har ju cash så ja kan lägga ut pengar... Men ändå, 1000 spänn för godis? Kul.

Tackar så mycket. idiotjävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0