jobbat i 12 timmar nu!

Åh, herre min skapare!!
Jag har de senaste 12 timmarna ( om man bortser från 2-3 timmar när jag lagat mat, duschat å bakat, så typ 9-10 timmar) hållt på med det jääävla arbete.
Kultur och stilhistoria kan ta sig i rava. Usch! Inte roligt alls, och väääldigt jobbigt...

Men man skulle väl kunna säga att jag kommit halvvägs nu ialla fall! Dock när jag är klar med rokoko nu snart, så har jag nyklassicism och stilblandningar kvar. DVS de två längsta kategorierna, eftersom de innehåller flera olika stilar i sig... Illa:( Men det är bara å kämpa på! Imöra vid den här tiden är jag FÖRHOPPNINGSVIS klar:) Hade vare gött å va ledig på fredag som jag trodde, men icke:( Ska te skolan å kolla på någon film å starta igång grupparbetet!! Hoppas på en inte alltför lång dag iaf! Hade faktiskt vare gött å vilat ut någon dag:) För idag och imöra är ju knappast några glassardagar!=)

Jag kan ju säga att jag ALDRIG i hela mitt liv "pluggat" såhär mycket!!! Jag brukar glassa å läsa på en gång typ å så går det skitbra, men nu vare ju ett jävla arbete å göra så det blir ju inte riktigt på samma sätt... Men men!

Lite kul ändå att typ halva klassen skrev på facebook igår att de tog helg nu och att det var så gött. Förstår inte hur dom kunde skriva så när de såg uppgiften vi fick! haha. Men vem vet, de kanske haft mer tur med sökningarna än jag haft så det inte tagit lika lång tid? Eller kommer det bli stressigt för dom nu på slutet? Det återstår att se...

Nej, nu ska ja fortsätta med mitt arbete och när jag är klar med dessa 2 sista underrubriker ska jag äntligen SOVA! Ska bli så gött. Kommer sova som en stock inatt!=)

PUSS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0