jobbdag

Tjeenare mannen!

Haha, äre bara jag som längtar till den 16e när Solsidan drar igång igen? Åh, har räknat ner nu ett bra tag å snart är det äntligen dags!!:D Ska bli så jääävla rolit! haha.

Idag ska jag jobba några timmar i alla fall. 12-16, så ska snart knalla iväg. Hoppas på en hyffsat lugn dag, haha. Som i måndas, det var lagomt!

Väntar fortfarande på lite grejjer ja beställde i söndas. De vill aldrig skicka iväg dom känns det som... Vissa sidor borde vara mer serviceinriktigade, å skicka beställningen samma sag eller dagen efter! Som eleven. Ääälskar den sidan, dels för jävligt bra och roliga grejjer och dels för att det går så snabbt! Beställde ju lite grejjer i måndas kväll som kom i onsdags, och jag är suupernöjd med dom:) Har en hel del beställningar kvar å göra... Men det får bli när lönen kommer igen!

Å så ska ju Linda ha en tävling snart om en primer från too faced! Har velat ha denna sen jag såg den första gången!!! Hoppas verkligen man kan vinna den=)

Nu ska ja väl snart klä på mig å kila! Ha det göttit:)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0