kassa skönhetsbloggar

Kom in på någon sida " 3tjejer" eller nåt och såg i vänsterspalten att de länkat sina bästa skönhetsbloggar. Tittade in på en del av dom och tänkte va i helvete är detta? Ren SKIT allihopa faktiskt.. Tänkte att jag kanske skulle hitta någon ny kul blogg men inte någon verkade intressant. Inge vidare på å sminka heller kan jag ju säga.. Ska man hålla på med mycket smink å så ska det ju ialla fall vara välgjort! Inte himla massa ögonskugga och typ INGEN mascara. Riktigt fult. Förstör ju alltihopa!

Nej, tacka vet jag Lindas sminkblogg och småstadsprinsessan! Det är duktiga tjejer det med INTRESSANTA bloggar!

Hej på er, nu ska ja börja med min del av grupparbetet!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0