kultur å stilhistoria

Jag är inte ett dugg sugen på kultur och stilhistoria. Verkar tråkigt. Jobbigt också! Började med det enskilda arbetet förut men hittar ju fan inget på internet:( Så jävla störande! Å vissa saker kan man ju själv, men kan inte skriva med det, för man måste ha med källa till precis ALLT.. Usch! Har gett mig för idag å gör förhoppningsvis resten imöra! VIll ju ha helt tyst omkring mig när jag gör sådant, så bäst å passa på när man är ensam hela dagen:)

Å imöra åker Emma te Gran canaria!! Inte alls avis... :( haha! Men gött för henne i alla fall. Hade gärna velat åka någonstanns jag med kan jag ju säga!! Får hoppas man vinner på lotto=) haha!

Nu ska ja kika runt lite å sen se på svensson svensson, så tjenixen!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0