löning!

Lönen kom, men försvann lika snabbt igen!

Haha nej då, men nästan.. .fick ju hyffsat bra lön ändå, men blir bättre nästa månad:) sen går det neråt igen:( Blir ju bra lön nästa månad eftersom ja jobba 3 extradagar sista veckan på lovet, + 2 extra söndagar, så sammanlagt 10 dagar i januari! ganska bra:) Synd bara att lönen jag får i mars inte kommer va alls lika kul=/ men men, betydligt bättre än inget! SÅ jag klagar egentligen inte:)

Men pengarna har gått åt idag. Bland annat beställde jag grejjer från eleven för 650 kr förra veckan som jag betalade idag. Jag å emma ska ju börja dansa också så har lagt undan pengar för kursavgift+medlemsskap! Å så lite andra grejer jag lagt undan pengar för som jag inte orkar ta upp :)

Nu äre bara 500 kvar av lönen. Men får studiebidrag på måndag med så kommer ha ca 1300!=) Det är ju bra. Så nu ska ja beställa en palett tänkte jag. 2 till så har jag hela samlingen!! Den sista paletten får bli någon annan månad:)


Detta skitsnygga penselset beställde jag! 18 penslar för 399 spänn, KAP ELLER VAD?!?! Har läst hos Linda att de ska vara väldigt bra också! Ska testa imorgon så skriver sen vad jag tycker:) Snyggt äre ialla fall, den som säger nåt annat är inte riktig i hövvet!!

Nä, nu ska ja kika vidare å drömma om så himla många saker jag vill ha... Just nu är jag faktiskt inne i en fas där jag typ enbart vill ha skönhetsprodukter och inte kläder! På både gott å ont... Vad är meningen å va snygg i ansiket om man har skittaskiga kläder? Hehe.. får bli lite nya vårkläder mer framåt våren tror ja!=)

Hejs!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0