så fint väder!

Mörn mörn!! :)

Idag lyckades jag vakna halv 10, otroligt! Nu för tiden vaknar jag ju nästan alltid tidigare, haha! Är inte riktigt som andra 18åringar haha:)

Men det är skönt å va uppe tidigt, man får ut mer av dagen! Tänkte att jag ska sätta mig med min kultur- och stilhistoria nu! Hoppas på bättre lycka med sökandet idag! Vore så skönt å bli klar idag eller imorgon så man kan ha tid med allt annat=)

Är ju så himla fint väder idag så man blir så sugen på å gå ut å gå! Synd bara att det är -5:( skulle vare plusgrader som igår! Men har jag tur så blir det plus imorgon igen så man kan gå ut på en långpromenix:)

Igår lämnade vi in pengarna för godiset också. Inte alls kul å pröjsa ut med 850 kr:( hoppas det finns någon som vill köpa nu efter ialla fall! För även fast vi lämnat in pengarna får man ju fortsätta sälja, så man får ihop de pengar man lagt ut! Så hoppas på lite tur=) hehe, är det någon som vill ha twix eller snickers är det bara å höra av sig!!;)

Nej, nu ska jag att ta å fortsätta med mitt arbete. Ha det gött!=)

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Ove

Tackaar :D ha de så bra du med! pösshej!

2011-01-19 @ 09:56:29
URL: http://ekullander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0