shopoholic

Idag ska jag vara så jävla slapp det bara går å bli. Eller ja, blir väl en sväng med dammsugaren ikväll, men förutom det, bara softa. Har varit väldigt förkyld senaste veckorna och börjar äntligen bli frisk!! ( bara hostan och snorigheten kvar ). Känns jävligt gött. Köpte ju Kinect sports förra veckan som verkar jäääävligt roligt, men har inte kunnat göra så många grenar pga att jag inte vill bli ännu sämre. Inte så kul å hoppa runt där å bli trött av ingenting.

Det är ju så när man är sjuk, man blir trött av nada. Så jag tänkte att jag ska bli helt frisk, sen börja spela kinect varje dag!! Fatta va slimmad ja kommer bli, hahaha! Jävligt bra träning faktiskt. Jobbigt som fan! Hade ju några av Dennis kompisar här på nyår å spela det i flera timmar å dom vart görsvettiga;) Så bra träning och jävligt roligt är ju inte helt fel!

Just nu sitter jag med mitt lyxiga fotbad och bara njuter. Varm, bubbligt å gött! Finns ju olika lägen på apparaten så man kan ställa in, men nu nöjer jag mig med bubblorna och värme;) Så underbart. Och ute snöar det. Ska inte lyfta rava från soffan på ett tag tänkte jag utan bara sitta här å kolla runt på internet med disney channel i bakgrunden! Så najs.

Väntar på paket också! Beställt lite grejjer från eleven och yves rocher igår å förrgår också! Längtar tills det kommer, hehe =) Alltid kul med paket:D Skulle även beställa ett par skor från ellos men blev något fel igår så gick inte=/ Ska testa nu!

Hörs

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0