Skulle uppskatta lite hjälp!

Tjenixen!

Nu har jag precis beställt hem en ny palett:) SKa bli sköj å använda den sen! Bara en till så har ja hela den serien=) wihoo! ska beställa den om några veckor, hehe najs!=)

BTW!! Är det någon som bara kan säga lite snabbt hur man gör för å ändra storlek på texten? Tycker det känns lite fult att ha SAMMA storlek på texten HELA tiden... å ja som inte kan göra  " Marie hissar" t.ex. i snygga stilar så känns det lite amatörigt=/ Jag är ju i och för sig amatör, men vore kul å lära sig så det blev snyggt med!

Vore snällt med lite hjälp!!!

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Om jag bara hade tiden att hålla på med sminkningar som då så hade jag gjort det :( kramis

2011-01-27 @ 20:22:22
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0