sminkvideor!

Är helt mör i kroppen efter dagens arbete! Ändå har jag bara jobbat 5 timmar! Illa.. Haha! Men har vare redigt förbannad idag på jobbet med så kanske beror lite på det ialla fall...

Nu har jag glassat en stund och åter igen kollat på sminkvideor på youtube! Att jag inte tänkt på det innan, det är ju verkligen lättsam underhållning! Hahaha! När man ser vissa klipp så är man så otroligt glad att man faktiskt kan det här med hygien och över huvud taget kan sminka sig! Självklart sminkar sig alla på olika vis men man blir ändå lite " NO, NO, NO!!" ibland. Det som förvånade mig mest var ändå en make up-artist! Gjorde många "nybörjarfel" så att säga. Och inte alls medveten om hygien! Illa illa... Men som sagt, bra underhållning!

Snart äre i alla fall Solsidan! Ska bli så kul. Söndagar är nu för tiden bästa dagen på veckan. Jobbar nästan varje söndag ( = OB= mer cash ) å så är det Solsidan och Time out på kvällen! Så himla bra avslut på veckan! Snart ska vi i alla fall käka lite så vi höres;)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0