träning och tävling hos Linda!

Sitter med fötterna i mitt älskade fotbad å bara göttar mig. Har vare duktig idag! Va å simma förut när ja kom hem från Karlstad. Bara en halvtimme, men ändå. Kom ju några störande pöjker som bara lekte å skvätte å hade sig. Synd, med tanke på att det var så lugn å go stämning innan! Men men.

Nu ikväll har jag varit på zumba med Emma! Har velat testa det skitlänge, å i höstas när ja väl skulle göra det lyckades jag skada mig på gymet veckan innan, så det blev aldrig av.. Men nu så! Fy i helvete va jobbigt det var! Svetten bara rann om mig!! Så svetti har jag nog aldrig vare innan:P haha! Synd bara att jag fick håll mitt i.. Inte så lätt å köra hårt då! Å så hade ja så förbannat ont i huvudet, men det gick över när vi kom igång som tur va:)

Nu känns det ialla fall jävligt gött att man gjort något nyttit idag!! Hoppas på fortsättning på detta=) Är ju så kul också att jag äntligen har någon att umgås med här i Säffle! Det är ju första gången på ett par år om man säger så...


BTW! Linda har nu en tävling också som jag väntat på läääänge. Har önskat mig just denna tävlingen i flera månder å nu så kom den! Är överlycklig:) Handlar om primer och concealer från too faced. Har läst så himla mycket bra om både concealern och primern å har velat ha dom skitlänge! Dock är de ganska dyra... Så jag hoppas så inihelvete att jag vinner denna gången!!=)

Vill du också va med å tävla så gå in på smastadsprinsessan.se! Hon har nya roliga tävlingar hela tiden!=) Och en otroligt bra blogg:D

Nu ska ja fortsätta götta mig så tja!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0