lista!

Emma hade nån lista på sin blogg som ja tydligen är tvungen å göra så;) läs å njut! haha.

 

1. Tre namn jag lyssnar till: Marie.

 

2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är cool

 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: finns det något dåligt med mig då?

 

4. Detta är jag rädd för: jag fruktar ingenting!

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag: fint väder, värme å roligt!

 

6. Två saker jag absolut inte kan göra: Kullerbytta å allt annat dret inom gymnastik!

 

7. Detta tycker jag om att göra: söva, handla, tjäna pengar!

 

8. Detta vill jag göra just nu: äta

 

9. Bästa känslan: när man har cash

 

10. Värsta känslan: känna sig ensam

 

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: rolig, charmig, schysst!

 

13. Jag vill gifta mig: Ja

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: campa på kusten med Kulle å Krasse;) Åka till Tusan beach igen, åka te USA å kolla på kändisar.

 

15. Min käraste ägodel: Ola!

 

16. Något jag vill ha i present: en bil!

 

17. Detta har jag på mig just nu: byxer tshirt å min skitsnygga rosa "jacka"

 

18. Favoritkläder: pyjamasbraller å tshirt!!

 

19. Favoritdjur: hund

 

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: dansband, hiphop och en del pop.

 

21. Favoritlåt just nu: Don´t look back in anger med Daniel från Idol!

 

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste= salongen ( om det inte är så drygt som det är ibland bara.. )

tråkigaste=hmm.. har ju inte så många ämnen så inte något som är tråkigt direkt faktiskt! kanske svenska...

 

23. Stjärntecken: león!

 

24. En bok jag älskar: Räcker det om jag älskar dig?

 

25. En film jag älskar: Svensson Svensson - filmen ( och alla harry potter! )

 

26. Tv-program jag gillar: Solsidan, cirkus Möller,

 

27. Favoritdoft: Måste nog va Curios av Brittan! Dock har jag inte den doften... men längtat efte den läääänge!

 

28. Detta äter jag gärna: Grillat

 

29. Dricker helst: vatten å cola

 

30. Favoritgodis: choklaa

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Turkland

 

32. Färg på mina ögon: blå

 

33. Min längd: 1.63

 

34. Jag tror på: mig

 

35. Jag spelar: kinect


36. Person jag beundrar: moí

 

37. Så här bor jag: lägenhet i stan. saknar att bo i hus..

 

38.Lever du livet?: nja

 

39. Det här tänder mig: asexuell

 

40. Det här gör mig avtänd: människor!

 

41. Favoritfärg: rosa

 

42. Favoritcitat: hmm..

 

43. En hemlighet jag vet: ...

44. Bästa present jag fått: presentkort på Susie picant


45. Senast köpta skiva: Larz kristers nya! te pappa i julklapp;)

 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: att jag passar i alla roliga färger som andra människor inte vågar använda! Typ som rosa, lila, gul, orange å alla  snygga färger!

 

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: att jag är så röd

48. Udda förmåga/egenskap: kan vicka på näsborrarna!

 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en söt hund

 

50. Vad lyssnar du på just nu?: tv:n

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?:skolan! ska snart dra å handla... kolla let´s dance!

 

52. Var är dina föräldrar födda?: mamma i blekingen å pappa vet ja inte xD värmland tror ja. han har ju bott lite överallt så!

 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: vet icke

 

54. Vilken är din favoritrestaurang?:Alfies!

 

55. När badade du i en pool senast?: i våras i turkiet! Om man bortser från simturen i badhuset igår...

 

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: jadå

 

57. Hur många barn vill du ha?:  3

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: hårdrock å metal å sån dret, blä. varför gillar man när folk skriker?

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: det var för ett halvår sen men..

 

60. Vad har du för TV-kanaler?: så gott som alla

 

61. Har du åkt moped någon gång?: ja

 

62. Har du busringt någon gång?: Ja

 

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : fyfan va äckligt!

 

66. Har du en egen trädgård?: hos mamma å pappa:)

 

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: simpsons

 

68. Kan du alla orden i nationalsången?: tror det

 

69. Badkar eller duschkabin?: badkar

 

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: harry potter 6

 

71. Favoritpizza?: Adria! ( från dilans )

 

72. Chips eller popcorn?: Chips

 

73. Vilken färg på läppstift använder du?: rosa såklart

 

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Nej

 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej

 

76. Apelsin- eller äppeljuice?:. beror lite på. dricker inte så ofta heller så... men troligen apelsin

 

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: kulle å krasse, i skolmatsalen;)

 

78. Favoritchoklad?: marabou mjölkchoklad

 

79. När röstade du senast?: I höstas

 

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: nog aldrig gjort det!

 

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: ja

 

82. Är du bra på matlagning?: Lätt

 

83. Klarar du att tanka själv?: nja

 

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej

 

85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola

 

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: yes. donkenkläder är snyggt det! ( not )

 

87. Vad var det senaste du handlade?: pizza;)

 

88. Har du kräkts offentligt? : tror icke det

 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: föst mångmiljardär, sen hitta den sanna kärleken

 

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nja

 

91. Har du ringt något betalnummer?: jadå

 

92. Kan man vara vän med sitt ex?: kanske

 

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: mamma

 

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: som vanligt tror ja

 

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:  hahah, hade ju ett skitbra... men bytte efter en hel del missförstånd!HHAHA, så nu har ja vanliga tråkiga " hej du har kommit till maries mobil... bla bla bla". ska nog byta tebaka te de gamla snart!;)

 

96. Vad har du i din väska?:  plånbok, handkräm, tuggummi, penna, sudd, penna, massa dret, nässpray, skavsårsplåster, solkräm, panodil. typ.

 

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: kollar på tecknad film

 

98. Vad är du tacksam för idag?: Att det är helg å nästa vecka inte lär bli  go;)

 

99. Var hittade du den här listan?: på kulles blogg!

 

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Emma igen;)


Haha, en del svar kanske är lite oseriösa... men ändå!

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Sannis

"bytte efter en hel del missförstånd" mutter INGA KOMMENTARER PÅ DEN!! ;)

2011-01-14 @ 23:34:20
URL: http://ejefalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0