sommaren är räddad!

Kollade precis mailen och såg att jag fått min lönespes. Min första tanke var att det måste stå fel för jag kan omöjligt tjänat ihop så mycket pengar, särskilt med tanke på att jag inte jobbade särskilt mycket i juni! Så ja frågade mamma va vissa saker betydde å vips så fatta jag mer. Men inte fan trodde jag att jag också skulle få semesterersättning! Wohooo säger jag, fyfan va gött:D Hade räknat med ca 2-3000 i juli men de blev desto mer;) Inga fel inga fel! Är superglad å nu är sommaren räddad:D Hihihi. Dock är ju sommaren nästa över när pengarna kommer, men ändå, höhö.

Ville bara säga detta och dela med mig av min glädje! hejsan på er.

// Marie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0