arg

Jag har sett bilder från min första gymnasieklass när dom tog studenten + balen. Känns jävligt knepigt. Jag kunde ju varit med där! De såg ut att ha det så himla roligt... Men ja, jag har ju mitt kvar! om 368 dagar! :D Tiden går ju fort så^^ och dessutom vet jag innerst inne att det inte hade funkat att gå kvar där iaf, så det känns bra ändå:) Men lite sorgligt är det ju, när man ser alla bilder...

För övrigt är jag förbannad på mctime också. Alltid är det nånting... Nu skulle ja precis boka en tid som finns nu i juni, och eftersom jag jobbar så himla lite i juni vill jag ju ha allt ja kan få! Men när ja ska boka står det att jag inte får boka, pga något i mitt anställningsavtal... VÄLDIGT konstigt måste jag säga! Har jobbat där ett år nu och har aldrig hänt innan. Hmmm? knepigt.. skrev iaf te chefen å fråga! VIll ju kunna jobba när det väl finns tider liksom! jag hoppas VERKLIGEN att det bara är denna månaden det är så i alla fall, och inte hela tiden... då blir jag ännu mer förbannad!

Jaja, hej på er.

//  Marie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

ska vi hjälpa varandra?

Du röstar på mitt bidrag på facebook, och jag röstar på din klänning?:)



Ja har 2 datorer + 1 mobil = 15p per klänning :)



Gå in på http://jagtester.blogg.se och läs



Hoppas vi kan hjälpa varandra! :)

2011-06-24 @ 14:27:13
Postat av: Michelle

Hej! Jag har röstat 5 stjärnor på din klänning hos nelly. Hade varit jättesnällt om du ville rösta på min :) http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=tL2GVAiHImUBUxae2c4M3UXfw5Kek9LTHCZbB9gJizI2mhVd0Mnz

2011-06-24 @ 14:40:01
Postat av: SARA

ska vi hjälpa varandra?

som sagt jag behöver lite röster på min klänning på nylle.., och jag vet att du vill också ha lite röster., så kan du rösta på min klänning så röstar jag på din, och säg gärna till dina kompisar



PUSS&KRAM.., $ara.H<3



PS. följ min blogg och kommentera!

2011-06-24 @ 14:40:55
URL: http://bbitchaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0