tankar om nytt + tävling

God morgon på er!

Jag har funderat på sistone.
När jag gjorde denna blogg var det ju tänkt att den skulle handla om skönhetsrelaterade saker, men det sket sig ganska direkt. Vet inte riktigt varför, men det bara blev så. Kanske beror lite på att varken min kamera eller mobil ger så bra bilder som jag vill? Inte så kul att visa saker om man inte ser bra nog.. MEN. Jag tänkte ge det en chans till!

Denna blogg kommer vara som vanligt, ingen ändring, men jag tänkte även skaffa en ny blogg, som handlar mer om det jag tycker är kul! Smink och så... Jag HOPPAS verkligen att det går vägen denna gången, det vore så kul:) Och eftersom ni få som redan läser denna blogg, troligtvis inte är så intresserade av "skönhetssaker" och inte vill läsa om det, så får ju denna bloggen vara kvar som vanligt:) Även fast den är så tråkig^^


Och på tal om skönhetsbloggar. Det finns ju en del jag läser, och har på sistone faktiskt hittat två nya!!:) Känns jättekul, man blir så sugen på å dra ihop något snyggt när man ser andra göra snygga sminkningar! Mina två absoluta favoriter inom dessa typer av bloggar är http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/ och http://www.smastadsprinsessan.se/.

Den första Linda är MUA så det är inte så konstigt att hon är svinigt bra!! Men den andra Linda är inte det, utan är som jag, bara väldigt intresserad! Och även grymt duktig. Tycker till och med mer om hennes blogg, just för att hon är en "vanlig" människa eller hur man ska kalla det:) Vet inte riktigt hur ja ska förklara, men ni förstår nog säkert va ja menar! Kul att se någon som INTE är MUA, göra sådana bra sminkningar å så. Och att hon dessutom kombinerar med att berätta om roliga, och tråkiga, saker som händer i hennes liv och massa roliga tävlingar, gör bara saken ännu bättre!

Och just nu, finns en tävling gällande ett kit från bare minerals med massa gottit innehåll!=) Är grymt sugen på det, eftersom jag aldrig använt mineralsmink! Har blivit tipsad om att använda det flera gånger, men inte blivit av. Kul att själv få bedöma om det är så bra som alla säger. Och eftersom jag tänkte skapa en ny blogg, så vore det ju perfekt att börja med att recensera detta kit! Då har man ju en bra start liksom, och ja tror det skulle bli lättare att köra vidare efter det! Men man vet ju aldrig=)

Men i alla fall, om DU också är sugen på att vara med å tävla, så gå in på hennes blogg! http://www.smastadsprinsessan.se/ var det! Direktlänk finns i spalten till höger! Vet ju som sagt inte hur man lägger in länkar i bloggen! hahaha xD måste nog lära mig det om ja ska skaffa ny blogg:)

Nej, nu ska jag fortsätta kika runt och bli inspirerad av andra bloggare! Ha en bra dag! Tjing!:)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0