tråk

Goder afton på er. Jag vill fortfarande veta vilka de är som kollar min blogg! tala gärna  om, är nyfiken;)

Denna vecka har hittills inte haft mycket att erbjuda. Haft skittråkigt både igår och idag, men vad ska man göra? Vill träffa mina gosisar! Lär åka te karlstad någon dag å träffa mirris! Saknar henne. Godingen.
Emma träffa jag igår! Det var najs. Så jag kom på, gårdagen hade faktiskt lite att erbjuda.

Följde med min mor in till stan när hon skulle jobba. Hämtade min cykel i cykelrummet där jag bodde innan och drog mig bort te ica för å kolla på emma när hon jobba. Synd bara att hon satt i kassan mestadels och att folket aldrig sluta komma.. Stod där en bra stund! haha. Drog mig bortåt expert i alla fall för å köpa nya hörlurar. Säffle har ju dock inte vidare mycket att erbjuda. Fanns inget headset te samsung, vilket dret. Så fick bli hörlurar till mp3! Men de funkade ju kanoners.

Sedan gick ja vidare te ica för å stå å kika en stund till, hih. Följde med emma hem till henne några timmar och vid 6tiden tog jag cykeln å drog mig hemåt! 1 mil! i motvind!! lite småjobbigt,   men gött vare. Å resten av kvällen va skittråkig.

Nu undrar jag vad morgondagen har att erbjuda! Inte mycket kan jag tänka mig. Vill göra något, vill träffa folk! Inte bara sitta här å glo. Hitt på nå! Hihi.

Hej mä sej.

// Marie.

Kommentarer
Postat av: J

JAg kollar in din blogg stumpan, men det vet väl redan??

Puss J

2011-06-29 @ 14:05:20
Postat av: Anonym

jag vet du syster läser din blogg;) :)

2011-07-02 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0