en vecka avklarad och tävling hos linda!

Åh, fredag, gött! En hel vecka på praktiken avklarad! En vecka kvar nu sen back to school haha:) Jag har lite delade åsikter om praktiken, ibland är det jättebra och kul och trivs som fisken i vattnet, men ibland är det inte alls så kul... Men så är  det väl med allt antar jag!

Idag var ialla fall kul, klippte å gjorde slingor på mamma! Det blev bra, dock inte så ljust som vi hoppats på, konstigt nog! Men då vet man det te nästa gång, att man får smälla på mer slingor=) Hehe..

Hade vare gött med en lugn helg men icke, blir jobb i morgon och söndag! Så helgen lär väl flyga förbi fortare än kvickt ialla fall....



Förresten så är Linda på g igen! Tävling om foundation från Too faced=) Älskar ju det märket och tror att den foudantion är riktigt bra, i alla fall vad man läst!! Är med å tävlar i alla fall å hoppas verkligen jag vinner! Vore väldigt bra med tanke på att den jag har snart når sitt slut:) haha!

Länge sedan jag hade tur i något med så känner att detta skulle lätta upp humöret lite=)

Länk till hennes underbara blogg finns till höger! Sagt det förut och säger det igen, är ju så oteknisk så vet inte hur man länkar i här xD HAH, Men länken te höger funkar iaf;)

Nu ska ja se let´s dance, så ha en trevlig helg på er!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0