mina favoriter!

Åh, va glad jag blev igår! Mina favoriter vann andra chansen i melodifestivalen igår!!!:D Så gött! Hihi!

Var hos mamma å pappa igår iaf. Vi bara åt å åt å åt å åt. Haha! Hungrig va man inte i alla fall;) Men det var trevligt:)

Idag blire jobb. Är inte särskilt sugen med tanke på min jävla förkylning. VIll ju bli frisk, ska ju ha praktik i 2 veckor med start i morgon! Inte kul å gå å hosta å snora hela tiden... Men men, hoppas man blir frisk snart :)

Idag far katten hem till sina ägare igen, äntligen. Men ibland är han faktiskt lite rolig, men oftast bara jobbig. Så det ska bli skönt. Han har ju vare här sen torsdag förra veckan!! Men nu så!:)

Hejs!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0