nya underkläder - hallelujha!

Gud vilken dag! Och än är den inte slut!
Var på zumba idag med klassen, kul men jävligt jobbigt! Efter det tänkte ja dra mig till Change, en underklädesbutik på MittiCity.

Har aldrig handlat där inne utan bara kollat runt lite och JISSES vilka priser! Men jag har så otroligt dåligt utbud av bh:ar och hittar aldrig något som passar. Det känns som de flesta bh:ar inte är ämnade för tjejer med lite större bröst.. Inte de snygga bh:arna i alla fall! Otroligt typiskt.

Men jag gick in på Change i alla fall och fick hjälp! Hann bara fram och snabbt kolla på bh:n jag tänkte mig innan en tjej kom fram och frågade o ja ville ja hjälp med något! Sa att jag ville ha hjälp med storlek, så hon mätte under brösten och kom fram till att jag skulle ha storlek 75. Jävlar! tänkte jag. Nu använder jag ju 85, haha! Men det behövde jag verkligen inte sa hon.. En bh ska ju sitta tajt och på yttersta hyskan, så 75 var perfekt!

Så tittade hon på själva brösten och sa " du kan nog testa 75H". Haha! Jag skrattade inombords. Jag menar, h-kupa? haha! Lite kul ändå. Men jag testa och den satt som smäcket!! Helt underbart.

Provade många bh:ar och alla satt jättefint och var sköna! Otroligt ovanligt för å va för mig! Hittar ju som sagt aldrig någon bra.
1 timme stod jag i provrummet!! haha, hade sådan beslutsångest! Men det slutade med den rosa jag kikat in mig på tidigare, samt en svart och en vit!

Så 3 bh:ar fick jag med mig hem, med tillhörande trosor. 1230 kr gick detta kalaset på. Och då hade jag massa rabatter!!! Alla 3 seten hade tillsammans ett värde av 2040 kr i vanliga fall... VILKA JÄVLA PRISER?! Men det är väl så det är, om man ska ha kvalité. Så jag hoppas verkligen de nu är så bra som de verkar!!  Just nu är jag i alla fall mer än nöjd med dom!!:) Och med personalen. Hon var verkligen supertrevlig och jättebra!!


När ja kom ut från MittiCity så snöade det... ILLA!! Och när ja kom hem till Säffle snöade det ännu mer. Inte kul att cykla då kan jag ju säga! Och direkt vart det ner i tvätten.. och nu för en stund sen är vi precis klara! Så skönt. Men ska strax iväg te dansen.. Är så jävla sleten men det är bara å pallra sig dit! Väl där lär det va lika kul som alltid:)

Nu ska ja sluta skriva i alla fall å snart bege mig! ha det!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0