sängen

Ännu en vecka över! Dock blev denna några timmar kortare, då jag åkte hem vid lunch idag.

Dagen börja ju inte så bra, ont i magen å grejer. Å så en stund senare. Sprang rätt in i sängen och ont som helvete! Öm i hela foten, men klarade ändå gå te bussen. När ja nästan va framme halka ja te på den foten också...
När ja sen gick av bussen gjorde det svinont å ja fick halta. Kände att det var dumt å åka hem direkt när ja ändå va i Karlstad, så drog te praktiken.

Tala om för dom att jag åker hem vid 1, när jag har lunch. Berätta va som hänt å grejjer å att ja knappt kan gå å så. Å så för en liten stund sen va ja mitt uppe i å prata, så sprang ja in i sänghelvetet igen!!! SAMMA FOT!! Men tårna breve... Vilken jävla otur. så nu är hela höger fot öm å go! Kul dä. Bra avslut på veckan!!



Sitter å lyssnar på vår ena låt i dansen nu, svinbra!! GO å fin:) Hade ju tänkt träna in de nya stegen men får se om ja gör de lite senare:)

FÖr övrigt måste ja väl säga att det är gött att Färjestad är i semin!!:D:D Luktar sm-guld!! hehehe...;)

Trevlig helg på er!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0