varför?

Sitter som ett frågetecken nu och är grinig nu! Jag har ju vissa helger som jag jobbar, jämna veckor. Jag SKA vara schemalgd de helgerna och har varit det de senaste året uta problem, men nu när ja skulle kolla om nytt schema kommit upp ser jag att de 9-10 april finns jag inte med!! VARFÖR?! Kan väl inte jobba 2 dagar i hela april? Kommer ju ge typ 0 spänn.... Fyfan va irriterande!! Iofs skulle ja behöva vara ledig den 9e, men ändå!! Är ju inte helt säkert än liksom...

Näe, antingen mailar/sms:ar jag min käre chef i morgon eller hoppas att han är där i helgen så ja kan ta ett snack med han!! varför tar han bort mig från schemat?!?! Dålig stil.... Uh va grinig ja är nu! Ja ska ju för fan börja med nytt område i april med, å hur ska det gå om jag jobbar 2 dagar? DÅLIGT. Usch usch. Grinigt. Jag ska fan maila nu på en gång!!!!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0